Αποστολή αιτήματος, παραπόνου ή καταγγελίας από κινητό τηλέφωνο (SMS)

Ρέθυμνο 01.04.2009

 

Ο Δήμος Ρεθύμνου, πρώτος στην Ελλάδα, έχει θέσει σε λειτουργία υπηρεσία αποστολής αιτήματος, μέσω SMS από κινητό τηλέφωνο. Αίτημα μπορεί να είναι ή έκδοση ενός πιστοποιητικού, μια βλάβη, ένα παράπονο ή μια καταγγελία.

Ο Δημότης (ο οποίος είναι εγγεγραμμένος χρήστης στην Ιστοσελίδα του Δήμου) μπορεί να υποβάλει το αίτημα του αποστέλλοντας ένα γραπτό μήνυμα (SMS) στον αριθμό 54260 με κείμενο ΔΥ<κενό>ΡΕ<κενό>[το αιτημά του].

Παράδειγμα SMS: ΔΥ ΡΕ πρόβλημα στο οδόστρωμα στην Γερακάρη 18

Αμέσως μετά το αίτημα του θα πρωτοκολληθεί αυτόματα και ο δημότης θα λάβει απάντηση με τον κωδικό αιτήματος. Στην συνέχεια το αίτημα θα προωθηθεί στην αρμόδια υπηρεσία ή υπάλληλο του Δήμου προς διεκπεραίωση και όταν ολοκληρωθεί ο Δημότης θα ειδοποιηθεί με SMS.

Ανα πάσα στιγμή ο Δημότης μπορεί να ενημερωθεί για την κατάσταση που βρίσκεται το αίτημα του από την Ιστοσελίδα του Δήμου (είσοδος χρήστη και μετά επιλογή «τα αιτήματά μου») ή από το κινητό του αποστέλλοντας ένα γραπτό μήνυμα (SMS) στον ίδιο αριθμό 54260 με κείμενο ΔΥ<κενό>ΡΕ1<κενό>[τον κωδικό αιτήματος του].

Παράδειγμα SMS με κωδ. αιτήματος: ΔΥ ΡΕ1 39722

Ακόμα και στην περίπτωση που ένα αίτημα έχει υποβληθεί από την ιστοσελίδα του Δήμου και όχι απο κινητό, ο χρήστης έχει την δυνατότητα να ενημερωθεί για την κατάσταση που βρίσκεται το αίτημα του αποστέλλοντας ένα SMS στο 54260 με κείμενο ΔΥ<κενό>ΡΕ1<κενό>[τον κωδικό του αιτήματος του].

Η χρέωση αποστολής SMS στον αριθμό 54260 διαφέρει ανάλογα με τον πάροχο κιν. τηλεφωνίας (0,1€ - 0,3€)

 

ΤΜ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

29 Σεπτεμβρίου 2020
 (1342)
 (1335)
 (1344)
 (1343)
 (1337)
 (1121)
 (1339)
 (1329)
 (1341)
 (1330)
Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι (481)
 (1333)
city maps (1041)
 (1328)