Αποστολή αιτήματος, παραπόνου ή καταγγελίας από κινητό τηλέφωνο (SMS)

Ρέθυμνο 01.04.2009

 

Ο Δήμος Ρεθύμνου, πρώτος στην Ελλάδα, έχει θέσει σε λειτουργία υπηρεσία αποστολής αιτήματος, μέσω SMS από κινητό τηλέφωνο. Αίτημα μπορεί να είναι ή έκδοση ενός πιστοποιητικού, μια βλάβη, ένα παράπονο ή μια καταγγελία.

Ο Δημότης (ο οποίος είναι εγγεγραμμένος χρήστης στην Ιστοσελίδα του Δήμου) μπορεί να υποβάλει το αίτημα του αποστέλλοντας ένα γραπτό μήνυμα (SMS) στον αριθμό 54260 με κείμενο ΔΥ<κενό>ΡΕ<κενό>[το αιτημά του].

Παράδειγμα SMS: ΔΥ ΡΕ πρόβλημα στο οδόστρωμα στην Γερακάρη 18

Αμέσως μετά το αίτημα του θα πρωτοκολληθεί αυτόματα και ο δημότης θα λάβει απάντηση με τον κωδικό αιτήματος. Στην συνέχεια το αίτημα θα προωθηθεί στην αρμόδια υπηρεσία ή υπάλληλο του Δήμου προς διεκπεραίωση και όταν ολοκληρωθεί ο Δημότης θα ειδοποιηθεί με SMS.

Ανα πάσα στιγμή ο Δημότης μπορεί να ενημερωθεί για την κατάσταση που βρίσκεται το αίτημα του από την Ιστοσελίδα του Δήμου (είσοδος χρήστη και μετά επιλογή «τα αιτήματά μου») ή από το κινητό του αποστέλλοντας ένα γραπτό μήνυμα (SMS) στον ίδιο αριθμό 54260 με κείμενο ΔΥ<κενό>ΡΕ1<κενό>[τον κωδικό αιτήματος του].

Παράδειγμα SMS με κωδ. αιτήματος: ΔΥ ΡΕ1 39722

Ακόμα και στην περίπτωση που ένα αίτημα έχει υποβληθεί από την ιστοσελίδα του Δήμου και όχι απο κινητό, ο χρήστης έχει την δυνατότητα να ενημερωθεί για την κατάσταση που βρίσκεται το αίτημα του αποστέλλοντας ένα SMS στο 54260 με κείμενο ΔΥ<κενό>ΡΕ1<κενό>[τον κωδικό του αιτήματος του].

Η χρέωση αποστολής SMS στον αριθμό 54260 διαφέρει ανάλογα με τον πάροχο κιν. τηλεφωνίας (0,1€ - 0,3€)

 

ΤΜ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

28 Μαρτίου 2024
 (1353)
 (1349)
 (1351)
 (1352)
 (1347)
 (1346)
 (1121)
 (1329)
 (1339)
 (1281)
 (1342)
 (1348)
 (1345)
 (1344)
 (1343)
 (1335)
 (1337)
Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι (481)
 (1341)
 (1330)
 (1333)
city maps (1041)
 (1328)