Αποστολή αιτήματος, παραπόνου ή καταγγελίας από κινητό τηλέφωνο (SMS)

Ο Δήμος Ρεθύμνου, πρώτος στην Ελλάδα, έχει θέσει σε λειτουργία υπηρεσία αποστολής αιτήματος, μέσω SMS από κινητό τηλέφωνο. Αίτημα μπορεί να είναι ή έκδοση ενός πιστοποιητικού, μια βλάβη, ένα παράπονο ή μια καταγγελία.

Για υποβολή αιτήματος μέσω SMS είναι απαραίτητο να είστε εγγεγραμμένος χρήστης (Επιπέδου Α). Εγγραφή χρήστη εδώ.


Ο Δημότης μπορεί να υποβάλει το αίτημα του αποστέλλοντας ένα γραπτό μήνυμα (SMS) στον αριθμό 54260 με κείμενο ΔΥ<κενό>ΡΕ<κενό>[το αιτημά του].

Παράδειγμα SMS: ΔΥ ΡΕ πρόβλημα στο οδόστρωμα στην Γερακάρη 18

Αμέσως μετά το αίτημα του θα πρωτοκολληθεί αυτόματα και ο δημότης θα λάβει απάντηση με τον κωδικό αιτήματος. Στην συνέχεια το αίτημα θα προωθηθεί στην αρμόδια υπηρεσία ή υπάλληλο του Δήμου προς διεκπεραίωση και όταν ολοκληρωθεί ο Δημότης θα ειδοποιηθεί με SMS.

 



Οδηγίες Παρακολούθησης Εξέλιξης sms-Αιτημάτων

Ανα πάσα στιγμή ο Δημότης μπορεί να ενημερωθεί για την κατάσταση που βρίσκεται το αίτημα του από την Ιστοσελίδα του Δήμου (είσοδος χρήστη και μετά επιλογή «τα αιτήματά μου») ή από το κινητό του αποστέλλοντας ένα γραπτό μήνυμα (SMS) στον ίδιο αριθμό 54260 με κείμενο ΔΥ<κενό>ΡΕ1<κενό>[τον κωδικό αιτήματος του]

Παράδειγμα SMS με κωδ. αιτήματος: ΔΥ ΡΕ1 39722

 

Ακόμα και στην περίπτωση που ένα αίτημα έχει υποβληθεί από την ιστοσελίδα του Δήμου  (e-αιτήματα) και όχι απο κινητό, ο χρήστης έχει την δυνατότητα να ενημερωθεί για την κατάσταση που βρίσκεται το αίτημα του αποστέλλοντας ένα SMS στο 54260 με κείμενο ΔΥ<κενό>ΡΕ1<κενό>[τον κωδικό του αιτήματος του].

Η χρέωση αποστολής SMS στον αριθμό 54260 είναι 0,25€ + ΦΠΑ

 

19 Μαρτίου 2024
 (1353)
 (1349)
 (1351)
 (1352)
 (1347)
 (1346)
 (1121)
 (1329)
 (1339)
 (1281)
 (1342)
 (1348)
 (1345)
 (1344)
 (1343)
 (1335)
 (1337)
Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι (481)
 (1341)
 (1330)
 (1333)
city maps (1041)
 (1328)